54 sene önce Barış Ay tarafından yazıldı, 11177 kez görüntülendi ve 24 yorum yapıldı.

Google Penguen 2.0 Güncellemesi

Merhaba seo takipçilerim dün herkes uyurken Matt Cutts twitter’da Penguen 2.0 güncellemesi geldiğini  haber vermişti. Tabi ki güncelleme geleceğini tahmin ediyorduk çünkü bu ay herkesin beklediği pagerank güncellemesi olmadı demek ki bir şeyler değişecek dedik. Webspam mücadele eden Google Penguen 2.0 ile daha sade internet sitelerini yukarıya çıkarmak.

Peki bu güncelleme neleri değiştirdi ?

Bu güncelleme güncellemeden bu yana incelediğim gözlemlere göre;

Keyword domainler yani kelime domainler, seo çalışmalarında çoğunlukla tanıtım yazısına önem verenler, güncel ve özgün olanlar, sitesi için tek kelimede çalışma yapmayanlar yani sade çalışma yapan kendini kasmayan siteler ilk sayfalara geldi bunların dışındakiler yer değiştirdi ve halada yer değiştirmeye devam ediyor. Tabiki bunlar benim gözlemlerim doğruluğu yüzde kaçtır ne kadar doğrudur bilemem

Destek verebilirsiniz !
Yazar : Barış Ay
avatar
2004 yılında girdiğim sanalda bir çok sektörde bulundum öncelikle güvenlik wordpress ve ardından seo işine girdim ve hala bu sektörler üzerinde araştırma yapıyorum ve web sitemdede sizinle bilgilerimi paylaşıcağım. Msn / Email: [email protected] Facebook: /b4risay
Benzer Yazılar
seo-nedir
Türkiye’de her geçen gün firmalar tarafından bilinmekte ve önemi anlaşıldıkça dijital pazarlama planları içerine dahil edilmeye başlanılan arama motoru optimizasyonu her geçen gün rekabet düzeyi artan bir sistem haline geldi. Bir markanın bilinirliliği, ürünlerinin satışı ve...
Google-Aramalarinda-Sira-Kaybetme
Merhabalar;Daha öncedende Google Güncellemelerini Hala Anlayamadınız konusunda size kendimce Google nin ne yapmaya çalıştığını anlatmıştım.Güncellemelerden sonra forumda düştü çıktı neden düştü neden çıktı son güncellemelerde ne değişti konularını görmeye alıştı...
Anti Seo
Son zamanlarda seo çalışması yapan arkadaşların baş belası olmaya başlayana her üç kişiden birinde rastladığımız Google'ın sitenize uygulamış olduğu manuel spam işlemini kaldırma işlemini anlatacağım. Fakat önce bu konu hakkında bilgi sahibi olalım; Sitenize Doğal Olma...
Yorumlar
  1. DarkeviL diyor ki:

    Bu arada güncelleme size de bayağı yaramış görünüyor, SEO kelimesinde 4.sıradasınız, ilginç.

  2. güneş diyor ki:

    Site sıralamaları öyle değiştiki allak bullak oldu.. Birçok webmasterın geçmişe dayanan çalışmaları çöp oldu gitti diyebiliriz.

  3. yusuf diyor ki:

    Çok saolun hocam.Güncelleme oldu ve websiteme çok yararlı oldu.Çok saolun hocam 😀

  4. seslichat diyor ki:

    Sitenizde, özellikle, yeterli düzeyde benzersiz içerik veya yenilik sağlamayan düşük kaliteli sayfalar belirledik. Bu tür sayfalara örnek olarak ince satış ortağı sayfaları, köprü sayfaları, otomatik olarak oluşturulan veya kopyalanan içerik verilebilir.Sitenizin kalite yönergelerimize uyması için sitenizde gerekli değişiklikleri yapmanızı öneririz Hocam Bundan çıkmam için ne yapmam lazım hangisi tam bilgi yok şimdiden tşkler

  5. Ücretsiz SEO diyor ki:

    Güncellemede keywordlü domainlerin öneminin artması güzel oldu, işime de yaradı. 🙂

  6. abdullah ünver diyor ki:

    Saolun sitem çok güzel bir hale geldi.

  7. halı yıkama diyor ki:

    bir çok sektörde ana sayfa oldukça değişiklik gösterdi, makaleniz için teşekkürler, ayrıca seoda ilk sayfadasınız başarılar dilerim.

  8. sesli chat diyor ki:

    Hocam Önerinizi Uyguladım Ama Penguenden Değilmiş bu şekilde Destek yazı geldi siteadı sitesinin sayın sahibi veya web yöneticisi,
    Siteniz taranırken, saat 2013-05-25 10:00 civarında UTC (Londra, Dublin, Edinburgh) geçici soft 404 hatalarının sayısında artış olduğunu fark ettik. Sitenizde kesinti olmuş olabilir. Bu sorunlar giderilmiş olabilir. Soft 404 hatalarına neden olan bazı örnek sayfaları burada bulabilirsiniz:
    4 adet makaleyi
    siteadı/kiz-telefon-numaralari.html
    siteadı/kiz-telefon-numaralari.html
    siteadı/page/3/
    yardımcı olursanız sevinirim hocam

  9. Berat Aktaş diyor ki:

    Şu güncellemeler birde h.linkleri görse cok iyi olacak el alem seocu oldu 🙂

  10. cilt bakımı diyor ki:

    nasıl bir güncellemedir çıldırmak üzereyim

  11. kız oyunları diyor ki:

    Bu günceleme beni bitirdi. Arkadaşlar daha fazla önlem almamız gerekiyor. Sizce nasıl önlemler alınmalıdır.

  12. tikalbence diyor ki:

    tskler admın

  13. Top Eleven Hilesi diyor ki:

    Penguen güncellemesi hala etkilerini sürdürüyor

  14. evden eve nakliyat diyor ki:

    cok güzel anlatım eline sağlık

  15. kuş uçurtma diyor ki:

    bu adam kendi bu işi biliyo siz ona ling atıyorsunuz bu nasıl iş neden silmiyor sizin linklerinizi

  16. HeroTürk diyor ki:

    penguen ne oluyor arkadaşlar bilgi verir misiniz

  17. ozan diyor ki:

    Sanırım sosyal ağlara daha önem verecek.

  18. Strateji oyunu diyor ki:

    Umarım herkes hak ettiği değeri alır. Penguin ciddi derecede saçmaladı zaten. Alakasız siteleri aldı öne. İnşallah aynı olmaz

  19. elbise modelleri diyor ki:

    Bakalım zaman geçtikçe daha ne gibi farklılıklar ortaya çıkacak.

  20. facelord diyor ki:

    Ellerinize sağlık hocam iyi bir makale olmuş.

  21. hakan diyor ki:

    Teşekkürler admin bilgilendirici olmuş.


Sponsorlar: seo